
مفاهیم گراف دانش و ارائه روشی برای ایجاد گراف دانش سازمانی
Knowledge graph concepts and provide a way to create an enterprise knowledge graph
نویسندگان :
علی سرآبادانی ( شهیدبهشتی تهران ) , محمدجواد سعیدی زاده ( علم و صنعت تهران )
چکیده
در جهان امروز گرافهای دانش سازمانی در حال افزایش هستند ما آنها را ابزاری باورنکردنی و ارزشمند برای ارتباط اطلاعات ساختاری و غیر ساختاری و کشف حقایقی درباره سازمانها میدانیم. سازمانها هنوز در تلاش هستند تا محتوای ارزشمند خود را پیدا کنند و از همه مهمتر، کشف کنند. برای برداشتن یک گام جلوتر، گراف دانش پیش نیاز دستیابی به برنامههای هوشمند و معنایی پنهان است که میتواند به سازمانها در کشف حقایق از محتوا، دادهها و دانش سازمانی کمک کند، در غیر اینصورت مورد توجه قرار نمیگیرد. در این مقاله به اجزای اصلی ساخت گراف دانش پرداختیم و در انتها روشی برای ایجاد یک گراف دانش سازمانی ارائه دادیم.کليدواژه ها
گراف دانش سازمانی ، هوش مصنوعی ، هستی شناسی ، پایگاه داده گراف دانشکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:علی سرآبادانی , 1400 , مفاهیم گراف دانش و ارائه روشی برای ایجاد گراف دانش سازمانی , بیستمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی برق ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه رازی کرمانشاه میباشد.